maanantai 12. elokuuta 2013

Eka bloggaus!

Terve!

Nyt on sellanen tilanne, että mun tulee tehtyä niin paljon ajoittain kaikkea hassua ja pöljää askartelua ja sisustus-asiaa, että jos laitan kaikista niistä kuvia Facebookkiin tai Instagrammiin, mulla ei oo enää yhtään kaveria niissä. Ja koska onhan ihan ihmisarvoon varrattava asia tämä virtuaalikavereiden lukumäärä, on parempi perustaa niille tee-se-itse-fiilistelykuville ihan oma fooruminsa. Se on tää.

Eli kerron ihan heti mitä tänään oon saanut aikaiseksi:

Aamulla ärsyynnyin vessan seinässä roikkuviin pussukoihin ja peltitölkkeihin (tulet törmäämään peltitölkkeihin useasti tässä blogissa, toim. huom.), joissa kaikki korut ja pinnit ja muut oli, että tein niille koruille ihan oman, Pinterest-henkisen kehyksen pitsinauhoineen. Se ei ollut ihan mittatilaustyö, koska itse kehys oli mun miehen tekemä, koru-esittelyjä varten, mutta se ei oikein toiminut siinä hommassa, joten oli toimettomana nurkassa. Mutta vain tullakseen myöhemmin vessan seinään hyöty-esineeksi! Jei!

No hei, kuva, tai se ei tapahtunut, eli tässä siis tämän blogin ihka ensimmäinen valokuva! Nää kuvat tulee kaikki olemaan huonolaatuisia, koska käytän vain iPhonen kameraa. Ei voi mitään, se on helppo tapa jakaa kuvia, ja I'm all about helppo, mitä tekniikkaan tulee ;)

Here goes:




Tämä oli helppo myös siksi, että sitä ei varsinaisesti tarvinnut ruuvata, tai muuten vaikeasti kiinnitellä vaan laitoin kännisestä mustekalasta vain roikkumaan.
Joitain Hyster-Systerin koruja roikkuu kehyksissä myös, vink vink, niitä voi tilata sieltä Facebook-sivulta. Tai ehkä myöhemmin täältäkin. Tai vain täältä? Hiukan pohdituttaa josko sitä jättäis ton Fb:n jo pikkuhiljaa taakse, olen jo puhelinsovelluksen poistanut ettei tule liikkeelläollessa kokoajan tsekkailtua. Ei se sellainen ole tervettä.

No mutta, muita tämän päivän prokkiksista! Tein nokkoslättyjä ekaa kertaa! Ja lapset tykkäs niistä hirrveesti! Niiden kanssa syötiin ihanaa omenasosetta jonka myös aamulla tein, maustoin soseen kanelibasilikalla, jota kasvaa parissakin puskassa partsilla! Oli muuten törkeen hyvää, suosittelen.

Ainiin, partsi... Se on mun lempi-asia tällä hetkellä, siellä kun kasvaa kaikkea ihanaa tänä vuonna ekaa kertaa... Laitanpa muutaman parveke-kuvankin hei!

Tää nurkka on Ghetto-puutarha no.1. Siellä on muuten niitä jo mainitsemiani peltitölkkejäkin. Niitä on kaikkialla. Eli käytettyjä, pestyjä säilyketölkkejä jotka mä oon maalannut spray-maaleilla.
Ja sit siellä on Kirsikkatomaatti, pari kanelibasilikaa ja paprika.

Toinen, vastakkainen nurkka taas on tässä:
Siellä on kehäkukkia ja tomaatti. Keskellä on laventeli, alhaalta pilkistää kesäkurpitsa.
Ja kissa hakemassa luontokokemustaan myöskin. Hän on Wilma. Wilma on ihana.

Lattiatasossa on kesäkurpitsa, salaattia (ainoa joka ei oikein menesty), pinaattia, lisää laventelia ja yrttejä, kuten rosmariinia, basilikaa, minttua, rakuunaa ja oreganoa. Ahhh.
Voi sanoa, että olen totaalisen pimahtanut tässä partsipuutarha-hommassa. Aina olen saanut paljon nautintoa kasvattamisesta, oli mulla joku aarin kokoinen viljelyspalstakin aikoinaan, mutta siis nyt, vuosien tauon jälkeen, olen kyllä ihan rehdisti seonnut tuohon hommaan <3

En malta odottaa ensi kevättä, kun pääsee kokeilemaan kaikkea uutta ja haastavaa....

Nyt on mentävä jatkamaan sitä tylsempää prokkista, eli tyttären huoneen raivaamista. Olisi tarkoitus raivata se ihan kunnolla, kolut joka nurkka ja kaappi. Kolme tuntia mennyt, neljä säkillistä kamaa lähtenyt roskiin ja kierrätykseen, ja samanverran ainakin vielä jäljellä... Atsiuu, mikä pölymäärä! Pehmolelut boikottiin!

Huomenna töihin, koittamaan kestääkö selkä leipomista epä-ergonomisessa asennossa, pahoin pelkään että ei, mutta kokeillaan nyt kuitenkin! Onneksi tytär hoitaa nostelun ja kyykistelyn, mä toimin työnjohtajana ;) Sopii muuten mulle moinen asema!

Nähdään hei myöhemmin! 


Ei kommentteja: