maanantai 19. elokuuta 2013

Omakehu haisee!

Nyt on pakko tehdä ihan oma postaus tosta mun lahjakkaasta miehestä. Se on nimittäin tehnyt tänne meiän himaan niin makeita juttuja, että niitä ei rahalla saa! Tai no saa, jos haluut tilata, btw, eli viestiä vaan ;) ;)
Ensin tää pöytä. jonka äärellä nytkin kirjoittelen. Hän oli löytänyt kolme Alvar Aallon klassikkopöytään kuuluvaa jalkaa, ja siitä inspiroituen tehnyt pöytälevyn ja maalannut vielä kuosit melko moderneiksi ja meidän tyyliin sopiviksi, luotto-spraymaalina muuten tässäkin Montanan 94-sarja.
Aika tyylikäs <3
No tossa viime syksynä ja talvena kun mä kävin paljon myyjäisissä Hyster-Systerinä koruja myymässä, niin kelattiin, että vois laittaa jotain puu-asioitakin myyntiin, joten tyyppi heitti lonkalta tollasen ehkä maailman söpöimmän leikkuulaudan. Näitä oli siis myynnissä joulun alla, vois varmaan tulla tänäkin vuonna.
Kasper-kummitus
Sit meillä oli yks yhteisprojektikin. Mä innostuin jostain Pinterest-kuvasta (olisko ollut ne sellaiset eläinmagneetit, joissa muovielukka oli sahattu kahtia ja maalattu, sitten isketty magneetti takapuoleen ja voilá!) ja halusin tehdä seinälle avain/kaulaketjutelineen. Eli seuraavassa meni työnjako siten, että mä sahasin kirahvin, täytin sen ja maalasin, mies teki alustan, lakkasi ja kiinnitti. Ja hyvä tuli!
 Ja on muuten helppo toteuttaa.


Mä aloin patistaa tytärtä tekemään enemmän kotitöitä, kun mun selkäkin nyt on mitä on, niin apua kaivataan. No, näppärä neiti kyllä toimitti juttuja, mutta selkeesti tiskikoneen tyhjennys oli ärsyttävä työ, ja se kun just on niitä joita mä en oikein pahimpana aikana sais tehdä. No tyttö keksi että eihän hän yletä kaappeihin laittamaan astioita, joten jätti ne lautaset ja lasit aina pöydälle, jotta mä sitten korjaisin ne kaappiin. Mies ei moista kauaa katsellut, vaan teki neitoselle ihan oman nimikko-jakkaran ;) Loppui tekosyyt ja löytää astiat paikoilleen!
A niinkuin "Autan äitiä kotitöissä"
No, jos tää riittäis yhteen postaukseen, näitä nimittäin riittää täällä. On melkoisen käsintehtyä täällä, ja sanon tämän valtavalla ylpeydellä, pelkäämättä omakehua, haiskoon vaan, siihen on aihetta!
Ja tosiaan tää puuseppä on muidenkin käytettävissä, jos jotain pikkukalustetta haluais, niin tilausta vaan tulemaan!

Käääk, Edit!Edit!
Mä unohdin yhen ihanimmista, pakko liittä se vielä tänen. Eli siis miehen yllärilahja eräänä päivänä, siis suloinen avain-naulakko!
Pikkuisista värikynistä oksat runkoon! Näitä se saikin sitten tehdä joululahjaksi ja muuten vain kaikille sukulaisille :D <3

:)



Ei kommentteja: