maanantai 12. elokuuta 2013

Intoilua!

Nyt on sit sillee, että oon niin täpinöissäni, että on ihan pakko nyt päivittää kokoajan tänne jotain.
Niinku esimerkiksi kuvia mun työpöydästä. :)

hysteeristä ja niin mun näköistä :)


Tässä mä siis teen niitä koruja, tän pöydän mulle teki mun puuseppä-miekkoseni. Laitan joskus kuvan ihan koko pöydästä, se on meinaan oikeasti ihan mielettömän hieno.
Ja niin, pöytä täytyy purkeista ja purnukoista ja tölkeistä, mä kun en nykyään pysty ainuttakaan purkkia tai tölkkiä heittämään roskiin. En edes käytettyjä spraykannuja, nekin pitää käyttää somistukseen tai taiteeseen.... Niin ja suuttimet tietenkin! Noh, ehkä tää joskus taas laantuu hiukan, kun tila loppuu tms.

Noi värikkäät neliönmalliset purkit seinällä oli muuten jotkut Tigerin kulhot, joista jostain syystä tuli mulle tollanen ihme alttari tohon seinälle :D Ne vaan asettui siihen ja sillä hyvä.

Niin, nyt on mulla koton pieni Zen-tukkeuma vaan päällä, syystä että avomieheni on löytänyt itselleen uuden intohimon ja harrastuksen, nimittäin polkupyörät! Ja tämä tarkoittaa sitä että meillä on olohuoneessa (parveke on luonnollisesti jo täynnä mun Ghetto-puutarhaani) aina vähintään yks fillari. Joko muuten vain hengaamassa, ettei sitä varasteta pihalta, tai sitten tuunauksessa.
mäpäs näytän:
Itetehdyt lokarit, kelaa hei! Ja skeititkin on kaikki ite tehtyjä <3


Siis tokihan on ihan uskomattoman upeeta, että osaa esim. rakentaa itse puusta lokasuojat (en tunne montaakaan joka osais, mut mun miespä osaa!) ynnämuuta uniikkia hienoutta, mutta kun noi fillarit on usein aika isoja. Ja mun nurkkaukseni on pieni. No, myönnytyksiä on tehtävä. Tuskinpa sekään ihan vilpittömän onnessaan on ollut mun hysteerisistä sisustus-ratkaisuista ja tosta värimaailmasta joka tuossa nurkkauksessa vallitsee....
 Kaikki saa toteuttaa itseään ja olla onnellisia, se kai on tärkeintä :)

Ei kommentteja: